lördag 17 januari 2009

JAHA..

Idag förstår ni har jag ju arbetat, och med det menas att jag i 10 tim har stirrat på en skärm med svart bakgrund och en grön kurva som går upp och ner sk "trendkurva".
Ikväll när jag sluter mina klarblå kommer jag troligtvis fortfarande se denna gröna kurva uppenbara sig på näthinnan och när jag stiger upp imorgon för att gå till arbetet kommer troligtvis denna att förstärkas av en ny för dagen trendkurva.
Nog ordat om detta!
Det va väldans vad jag måste liknas vid celebriteter, som tidigare nämts var jag ju slående lik Lars Adaktusson men jag får säga att nu har jag fått ett bättre bud av en trevlig herre på jobbet nämligen.....





Johan Mjällby




Simon Hermansson


Så jättelikt vet jag inte om detta är då får jag nog säga att Lars var troligtvis en mer jämförelsebar individ är jag rädd... Men jag tackar trevliga farbrorn på E-skiftet och lyfter på hatten!

Inga kommentarer: