fredag 30 januari 2009

TV

På spåret förväntades ju bli en riktig rysare i afton och så blev också fallet.
Otroligt tävlingsinriktade Filip & Fredrik mot den alltid lika humoristiska duon Peter & Fredrik.
Mkt underhållande TV där Filip och Fredrik gick vidare med en hårsmån!
Sen ville ju min bättre hälft genast slå om till TV4 där det helt meningslösa programet Lets Dance utspelade sig.
Det som är helt befängt är de medverkandes kommentarer i stil med att detta skulle vara deras största utmaning i livet när de har gått och vunnit OS guld etc. etc.
Jaja det kanske är så, va vet jag? jag bor ju Bua för bövlen den närmsta kändis jag har varit är ju Lyckegöran när han va i livet, till och med pratat med han (vi bodde grannar i några år)
Imorgon blir det sociten med jobbet det ska bli livat!
hej hej

5 kommentarer:

Anonym sa...

Let´s Dance som är så bra ;)
Hoppas att ni får skoj imorgon!! Har Sara testat kläderna ännu? Du får blogga om hur ni ser ut imorgon ;)

Simon sa...

jajamensan det ska göras, imorgon ska kameran med!

Simon sa...

Ja hon fastna för den bruna tror jag men man vet aldrig med girls de har ju en förmåga att ändra sig i sista minuten =)

Anonym sa...

LIVAT BLEV DET OCKSÅ HÖRDE JAG.

Simon sa...

jaså det hörde du?
Ja... åter en fest till historien!