onsdag 1 april 2009

Rapport!

Jaha så va denna premiären till ända och har således placerats i historieböckerna.
Dagen började lite retfullt med 3 tappade öringar men sen satt den där, årets första öring, fjärde gången gilt som man brukar säga!
Underbart väder större delen av förmiddagen men sen började den kalla nordanvinden sätta färg på näsa och kinder.
Än en gång har SMHI bevisat att de inte har en aning om vad det ska bli för väder och vind, 3m/s JO MAN TACKAR! lägg till en 1:a framför så närmar vi oss verkligheten.
Jaha sen fortlöpte dagen med ett besök i Åsa där det inhandlades korv och dryck, sedan vidare ut till en vik där vi tände grillen.
Gött med lite mat i magen 3 svåra bratwurst å aj kåller te, de satt som en krocketklubba i skenbenet!
Efter detta åkte vi vidare till ett par ställen till och hade jag fått en öring till så hade jag vart uppe i tvåsiffrigt sen får ni själva räkna ut hur många jag fick.
Tillsammans fick jag och PJ 14st varav en höll måttet.
Grattis till 52cm:arn PJ!
Sköj haddeme och gött vär vat!




Gött mä bratwurst!




Vackert!




52cm:arn




Ser den liten ut beror det på att jag är stor och inget annat!




Rätt klädd!

1 kommentar:

Lia sa...

Ja de va en fullständeger rapport.
Sön bare att där inte va mar stora iblannet. Me ni hade ju i allafall tur med vädret.