tisdag 7 april 2009

REW

Nu får vi ta och backa bandet lite grann, jag har ju uppdaterat dåligt här det sista och nu ska jag alltså försöka återgälda detta!
Vi backar till Lördagen när vi bjöd till fest här på Syrenvägen.
Oboy va roligt vi hade!
Jag snurrade ihop en kycklingsoppa till våra gäster och dom åt redigt ska ni veta, David han tog sju gånger,SJU GÅNGER!
PJ han surpla så illa så jag blev orolig om han fick ner nån luft emellanåt.
Ja och sen hade jag gjort en Philadelphiaglass och den tröt innan jag hade fått den ur frysen nästan, ja det kan låta otroligt men så va det....
Efter det spelade vi Alias och sjöng lite lips ojojoj va roligt vi hade, vi hade så roligt så jag va tvungen att lägga mig i 2 timmar för att inte skratta ihjäl mig och när jag sedan vakna hade alla gäster gått utan Martin så vi drog igång en Elvis DVD och rundade av kvällen.
Dagen efter när jag vaknade mumlade Sara nåt om att PJ den lurifaxen hade stoppat godis i mina kalsonger när jag sov och mkt riktigt låg där en chilliostbåge i kalsipperna när jag kikade efter.
Tack alla inblandade för en helfestlig kväll!




Det lilla ljus jag har....





Snörböllagäng....




Jag hann ta ett kort på skapelsen....

Inga kommentarer: